close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

אחסון תכולת דירה: אחסנה בטוחה לפני רילוקיישן

מערכת שורשיב אלול, תשעח23/08/2018

כאשר אתם מבצעים רילוקיישן לתקופת זמן מוגדרת שבסיומה אתם מתכוונים לשוב ולהתגורר בישראל, אחסון תכולת דירה הינה הפתרון המתבקש

תגיות:
אחד מהגורמים אשר מטרידים מאד את מנוחתם של המבצעים רילוקיישן, הוא אחסון תכולת הדירה שלהם. נכון, לא תמיד משתלם לקחת איתכם את כל הבית על הגב, ולפעמים עדיף ומשתלם לכם יותר למכור הכל ולקנות ריהוט וציוד חדש כאשר אתם ממוקמים במדינת היעד ולא לחשוב מראש על מה יהיה כשתחזרו, אבל כאשר אתם מבצעים רילוקיישן לתקופת זמן מוגדרת שבסיומה אתם מתכוונים לשוב ולהתגורר בישראל, אחסון תכולת דירה הינה הפתרון המתבקש.

מהי הבעיה העיקרית עם אחסון תכולת דירה שלא דרך חברה מסודרת?
כאשר אתם נמצאים בחו"ל, והציוד והחפצים שלכם מאוחסנים במחסן או בקונטיינר באופן פרטי (אצל שכן, קרוב משפחה או חבר שעושה לכם טובה), אין מי שיבדוק מידי פעם בפעם מה קורה איתם והאם המקום מאובטח כראוי. קשה להניח שבפעם ב... שאתם מגיעים לביקור משפחתי בישראל, דווקא שלומה של הספה הוותיקה שלכם יעניין אתכם.

כך שכאשר תשובו ארצה בסיום הרילוקיישן, אתם עלולים לגלות כי כל תכולת הדיר שלכם ניזוקה מחדירת מי גשמים, כרסום עכברושים, או, במקרים החמורים יותר, נגנבה בשל אי נקיטת אמצעי האבטחה המתאימים. אף אחד גם איננו מבטיח לכם כי אותו טוב לב שגרם לחברכם להציע לכם לאחסן אצלו את תכולת דירתכם יימשך לאורך כל תקופת שהותכם בחו"ל. כך שאם אחסון תכולת דירה איננו מבוצע דרך חברה מקצועית ואמינה - יש סיכוי גדול שתכולת הדירה שלכם לא תישאר תקינה ובמצב בו הייתה כשעזבתם את הארץ.

מהו שירות אחסון תכולת דירה מקצועי?
אחסון תכולת דירה מקצועי פירושו כי כל הציוד והחפצים שלכם מרוכזים ומאורגנים ביחידה שהועמדה לרשותכם בתשלום, למשך כל תקופת שהייתכם בחו"ל. המחסנים נשמרים ומאובטחים בצורה קפדנית, והציוד אמור להישמר בדיוק כפי שהיה ביום שאחסנתם אותו (למעט, כמובן, בלאי טבעי שהוא תוצאה של גיל).

בחלק גדול מהמקרים מדובר בשירות נוסף אותו מציעות חברות שילוח בינלאומי, כחלק משירותי הרילוקיישן שהן מבצעות עבור לקוחותיהן. במקרים אחרים, מדובר בגופים המתמחים אך ורק באחסון תכולות דירה ובאחסון תכולות עסקים. באופן טבעי, אם אתם מבצעים רילוקיישן דרך חברת שילוח מקצועית, הגיוני להעדיף לבצע דרכה גם את אחסון תכולת הדירה, כדי לצמצם את מספר הגופים מולם אתם צריכים להתנהל בעת ביצוע הרילוקיישן המורכב ממילא.

בשורה התחתונה,
אם אינכם עוזבים את ישראל לצמיתות, אלא לפרק זמן של מספר חודשים (או אפילו שנים), אחסון תכולת דירה באופן מקצועי יכול לספק לכם את הפתרון המתאים לציוד שלכם למשך תקופת היעדרותכם מהארץ. רק אחסון דרך גוף מקצועי ואמין יכול להבטיח לכם כי כאשר תשובו, תמצאו את הציוד שלכם תקין לשימוש, בדיוק כמו שהיה ביום בו אחסנתם אותו.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה